50 cc nek árulják, de valójában 48 cc, ami nem jelenti azt, hogy gyenge is lenne. Eredetileg ilyen motorokkal szerelt kerékpárokat lehetett kapni régebben a nagy áruházakban és barkácsáruházakban (nekem is ilyen van, de lecseréltem 80cc re a motort)
Mit is tud elméletileg egy ilyen szerkezet az ebayen talált egyik eladó szerint:
Szemre mi a különbság az 50 es és a 80 as között?
Ha megnézzük a hengerfejet, az 50 esnek a közepén helyezték el a gyertyán a hengerfejre merőlegesen, a 80 asnak előrébb helyezték el és ferdén áll a gyertya benne.
Mit is tud elméletileg egy ilyen szerkezet az ebayen talált egyik eladó szerint:
Paraméterek:
Motor típus: Egyhengeres, léghűtéses, kétütemű motor
Furat: 50CC dugattyú méret 40x 38 mm (48cc)
Gyujtás: CDI
Teljesítmény: 1.15Kw/5000r/min 1,6LE, 1.6Kw/6000r/min 3LE
Indítási mód: pedállal kell betekerni (kapható berántó szerkezet hozzá)
Benzin keverék: 500 km ig 20 as, utána 25 ös, (nekem a 33 vált be bejáratás után)
Gyertya típus: Z4C 14mm
Benzintank: 2L
Fogyasztás: 1.5L/100km (van az 2 liter is)
Hűtés: léghűtés
Sebesség: 30km/h (gyári szettel kb 48 km/h sikerült kihoznom belőle)
Maximum terhelhetőség: 180kg
Benzin: 95
Nettó tömeg 10,5 kg
Ha megnézzük a hengerfejet, az 50 esnek a közepén helyezték el a gyertyán a hengerfejre merőlegesen, a 80 asnak előrébb helyezték el és ferdén áll a gyertya benne.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése