Mielőtt még kimondanád: hogy nekem is kell ilyen :D Jobb ha belátjuk már most, hogy ez költséges móka lesz, sok türelmet igényel, és rengeteg energiát kíván amikor éppen nem indul be.
Szerencsére sok helyen lehet kapni, leginkább Kínából rendelve. Persze vannak itthon is forgalmazók.


Mit is tud elméletileg egy ilyen szerkezet az ebayen talált egyik eladó szerint:
Szerencsére sok helyen lehet kapni, leginkább Kínából rendelve. Persze vannak itthon is forgalmazók.
Mit is tud elméletileg egy ilyen szerkezet az ebayen talált egyik eladó szerint:
Paraméterek:
Motor típus: Egyhengeres, léghűtéses, kétütemű motor
Furat: 80CC dugattyú méret 47x 38 mm
Gyujtás: CDI
Teljesítmény: 2.2kw/6000r/min
Compression ratio: 6:01Driving ratio: 18:01
Indítási mód: pedállal kell betekerni (kapható berántó szerkezet hozzá)
Benzin keverék: 500 km ig 20 as, utána 25 ös, (nekem a 33 vált be később)
Gyertya típus: Z4C 16mm hosszú
Benzintank: 2L
Fogyasztás: 2.5L/100km
Hűtés: léghűtés
Speed limitation: 56km/h (gyári szettel kb 30-35 km/h)
Maximum terhelhetőség: 180kg
Benzin: 90? (inkább 95)
Nettó tömeg 11 kg
Tapasztalataim:
A léghűtés például nyáron, hosszú dombon felfelé (Budán) kevés, figyelni kell hogy nehogy túlmelegedjen. Még ha lassan is, de megküzd a meredek utakkal.
Megjegyzés: minden csavart a megfelelő méretű csavarhúzóval és szerszámmal, jól húzzuk meg, a sima anyákat cseréljük önzárósra, csavaroknál használjunk menetragasztót, mert a kiváló magyar utaknak köszönhetően a rázkódástól menet közben el lehet hagyni a csavarokat és anyákat, ami később akár komolyabb gondokat okozhat. Például a vázra rögzített CDI kilazult és lecsúszott a kipufogóig, ahol a meleg hatására összeolvadt és leállt.
A benzintank felszerelésével arra ügyeljünk, tegyünk alá egy darab gumilapot (régi gumibelső jó erre), és a csavarokat csak annyira húzzuk meg, hogy ne mozogjon a tank. Sikerült nekem úgy meghúzni az egyik csavart, hogy kiszakadt az egyik és szivárgott (folyt) a benzin.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése